2010年7月11日 星期日

蓮香居: 香港保留了嶺南文化

阿香約我去 蓮香居飲茶, 偷得浮生半日閒, 真是賞心樂事.


雖然因字號問題打過官司, 但蓮香居的風格頗忠於蓮香樓: 黃銅大水煲, 舊款式的木檯木椅, 雖不夠舒適但忠於傳統, 自己字號的碗碟茶盅, 上繪嶺南式蓮花圖案, 茶盅雖不易控制, 但就算燙到手指也不悔.

舊式的粉卷, 豬肚燒賣, 大包, 好不好吃各有所好, 但會吃出淚來: 呢個大包, 會吃出百年廣東人 "鬼叫你窮呀, 頂硬上囉" 哪種辛酸.



氣氛是一脈相承的吵吵閙閙, 保留 "搭檯"傳統, 上環此百年華人聚居地, 幾多水客生意佬, 文人唱家班, 托住籠雀, 在此一帶茶居閒話家常抄蝦擦蟹, 左一句丟你老尾, 右哼句南音牙呀呀呀, 這才是嶺南生活.



阿香話下次去廣州西關蓮香樓, 我話咪嘞, 廣州哪間, 只是一個古蹟, 現在變成冒牌貨. 以前去過廣州蓮香樓, 陳設粗糙, 毫無味道可言, 只是一間普通大陸酒樓, 原本的嶺南味早失去了, 搞成咁樣, 多得嗰班仆街共產黨幾十年來的統治, 大家心照.....

我重申, 真正的蓮香樓在香港, 廣州哪間, 只是冒牌貨.

3 則留言:

  1. 哇,Band 5 仔好有品味,又有深度,你直頭超 Band 1 喇,點會 Band 5 ?

    回覆刪除
  2. 估唔到你年紀輕輕,咁識得欣賞香港嘅地道傳統,抵讚:)

    回覆刪除
  3. 謝謝兩位前輩誇獎: 我自知我有些觸覺比人敏銳: 可惜始終讀書唔成哩: 考試遊戲唔啱我玩!

    回覆刪除