2010年7月22日 星期四

橫山光輝: 這才叫做藝術家

老豆, 你唔好話我敗家, 半年來兼職賺到的錢, 我去一星期日本花光了. 這次我覺得我係啱的.


為的是, 去神戶看鉄人28及橫山光輝作品展, 好過睇什麼世博清明上河圖, 把些甩皮甩骨古畫整到會行會走活殭屍, 就以為自己好卵勁: 留返清明節拜山先睇啦!



哈哈, 日本仔真抵死, 搵普通人扮三國人物, 有種騎呢幽默感, 仿似說: 咩英雄人物, 咪又係人一個.....



相反吳宇森拍三國, 比班假道學係咁抽水, 又話呢度無根據嗰度拍得唔啱....挑! 學者喎!

你班大陸佬, 我唔係睇小你清明上河圖, 但你有無本事學日本仔再創作, 如果你地有胆整個現代版漫畫版攪笑版清明上河圖我話你好嘢, 事關你個國家咁多禁忌禁區, 仲創咩作啫!

係呀, 我祟日架, 你話我漢奸咪漢奸囉......
1956年, 橫山光輝創作鉄人28, 你班大陸佬做緊咩?
你地仲痴晒線攪咩革命大躍進全國乃緊毛澤東個屎眼叫毛主席萬歲呀哈哈哈哈....

橫山光輝, 三國志漫畫的作者, 鉄人28的作者, 2004年火災中過身, 真是亞洲藝術界的損失.

透過三國志漫畫, 血腥的戰爭大場面, 用漫畫表達出來, 暴力感降低了, 但反戰的訊息表達到, 小孩子接收到, 教育意義做到, 這不是藝術, 是什麼?



整個中國, 沒有一個漫畫家, 在三國志這題材上, 好過橫山光輝.
中史佬, MISS LAU, 如果你看到這網頁, 我可以同你講, 你地推祟哪些中國畫家, 好低級.
成日聽到某某中國畫家賣到幾多幾多百萬: 頂, 好腥臭呀!
你班中史佬中文佬讀死書, 推祟什麼什麼畫家齊白石張大千, 我心諗, 挑你班友只不過照本宣科人云亦云.
你講果個徐悲鴻, 人地歐洲玩緊抽象派超現實, 佢仲畫緊寫實畫, 根本OUT晒, 比班共產黨吹到天上有地下無...

嗰個張大千, 年紀大視力退化畫唔到畫, 比佢諗都個方法叫"潑墨". 幾種顏色墨水潑來潑去, 又話咩意境咩意境, 咁又比佢過到骨, 成班有錢佬爭住買張張大千吹噓一番認屎認屁, 其實不過是附庸風雅人人扮名流堆砌出來的假藝術.
MISS LAU你推祟個豐子愷, 去日本無所事事幾個月, 比佢周街打書釘睇到本日本三流畫家竹久夢二畫集, 學人地畫法又比佢出咗名: 竹久夢二響日本藝術史地位好低架昨, MISS LAU, 你有無上網SEARCH過架.
講多兩句, 就知你無料, 你所恃的, 只是教師的強權叫我收聲啫, 好囉, 你啱晒囉, 咩詩中有畫畫中有詩囉, 哈, 我諗你都唔知自己嗡緊咩, BULLSHIT!
邊啲係藝術家?
橫山光輝, 手塚治虫, 石森章太郎, 臼井儀人......
呢啲叫藝術家, 實實在在的, 人人看得到他們的好.
徐悲鴻, 齊白石, 張大千, 豐子愷呢?

SORRY, 這些, 只是畫家. 虛虛浮浮, 總有一大班人話佢先識欣賞你唔識欣賞, 你懷疑自己的鑑賞能力, 於是又跟大隊說好好好, 皇上件新衫真係靚呀.....

MISS LAU, 我讀得書少, 但你呃我唔到:
老實講, 你口口聲聲話我睇公仔書無益:

你識條春咩, 收檔啦你
向橫山光輝致敬!

2 則留言:

  1. 橫山乜叉你都識,証明你對欣賞藝術真係唔係流。

    我對藝術就真係好膚淺,有本 Les Vacanccs d'Amour Chrissie 睇吓就已經好心滿意足架喇^^

    之不過,從來藝術、宗教同埋政治呢三樣野,一向都係好主觀嘅,鑊鑊都係大家拗餐死!

    回覆刪除
  2. 我都係一眾電車男, 媾唔到女睇下公仔書過日晨啫.

    我睇你個bolg啲基督教嘢, 我仲唔識啦

    回覆刪除