2010年5月17日 星期一

晨早煲煙考會考, 睇下呢班臭老九

尋晚睇通宵波賭完兩手, 點知又係輸, 哎~

都就天光, 朝早又要去考會考, 索性唔瞓, 出去煲支煙, 就坐巴士去考會考, 點知去到間學校, 太早一個考生都無, 就影低個禮堂留念, 順便睇下學校百態.



睇嚟呢間學校都好極有限, 見班學生可以掛住個phone響頸大搖大擺, 就可以諗到呢度有幾惡劣.

幾個教師烏眉恰睡行過, 嘻嘻, 我真係有啲同情你地. 我知你地搵幾皮嘢一個月, 咁又點啫, 睇怕你地都每日比學生兜口兜面小老母喇, 自尊都無, 咪攞番幾皮嘢補身囉.

上次果條麥sir稱我入訓導室, 話我第時好可憐, 要過啲無前途嘅生活, 我心諗, 嘻嘻, 你以為你自己好好咩, 我小你老母, 最多記小過, 你忍唔住爆句粗, 分分鐘無得撈, 我地衰格啲, 作個古仔屈你, 你水洗都唔清.....第時我有幾可憐? 哈! 好難講, 但你依家就已經好可憐! 哈!

係呀, 香港係欺善怕惡架, 吹呀!

你估你個老頂教育局會照你咩? 你算老幾呀!


挑!

2 則留言:

  1. 哈哈,乜依家最差嘅唔係 BAND 3,乜仲有 BAND 5 嘅咩?

    我係正宗 BAND 5 出身,同類喎^^

    回覆刪除
  2. 自認係band 5 仔, 即係自己出身地底泥而已, 但我地絕不睇死自己架!

    回覆刪除